Assos Club Beyaz, doğayı ve konforu sevenler için alışılmışın dışında bir ortam sunuyor. Yirmi metre ötedeki denize bakan geniş zeytin bahçesinde berrak denizin, güneşin ve imbat rüzgarlarının keyfini beton duvarlar olmadan çıkarabiliyorsunuz. Konaklamak için zeytin ağaçları arasına serpiştirilmiş, sade ve dingin ahşap kulübe ile oda-çadırlar bulunuyor. Hepsi yerden yarım metre yüksekte, bembeyaz kanvas kumaşlarla kaplı oda-çadırlarda, zeminde ahşap döşeme, önünde küçük bir veranda ve içeride rahat bir karyola bulunuyor. Denizi seyreden geniş sedirlerde ve bahçeden toplanan zeytinlerin yağı ile pişen yemeklerin ve yöresel otlarla hazırlanan mezelerin sunulduğu restoranlarında, hemen yanında geceleri ateş yakılıp etrafında oturulabilecek yer ocağının yanı başında veya güneşlenmek için gündüz yataklarının bulunduğu cennet gibi bahçelerinde keyfinize doyum olmayacak.

Bizi instagram'da takip edin! kucukoteller

Assos Club Beyaz - Kadırga Koyu Ulaşım ve İletişim Bilgileri

Bu oteli sitemizden bulduğunuzu söylemeyi unutmayınız. Teşekkür ederiz.
Açılış Tarihi : 1 Haziran

4 Değerlendirme Üzerinden Aldığı Puan

Sayfası 38712 kez ziyaret edilmiş

Assos Club Beyaz - Kadırga Koyu için görüşünüzü paylaşın

* Lütfen Yalnızca Bu Tesiste Konakladıysanız Yorum Yapınız...

Assos Club Beyaz - Kadırga Koyu Tüm Yorumları

4.2 / 5 - 4 Yorum :
5.0
Gittim gördüm ve kaldım şahane bir tatildi benim için şiddetle tavsiye ediyorum yemekler ise muhteşemdir.
Konaklama Tarihleri : 14 / 04 / 2014 - 16 / 04 / 2014
4.2
Kapıdan girdiğimizde bir anlık ilgi ve güleryüz gördük, odalarını sorduk ve gezdirdi bir personel. Çadır, bungalow, fiyatları oturalım netleştirelim derken baktık etrafımızda hiç personel kalmamış. Biz de öyle ilgilenecekler birazdan diye birilerini bekliyoruz, ne soran var, ne gelen... Sebebi tüm odaların dolu olmasıymış. Bir anda çalışanlar bizi orda bırakıp işlerinin başlarına döndüler. En azından odalarının dolu olduğunu söyleselermiş bize. Neye uğradığımızı şaşırdık. Bu nasıl bir işletme mantığıdır: "Odalarımız dolu olduğundan hemen sizinle irtibatı kesiyoruz. Gidebilirsiniz." Şişmiş egolarla işletme sahibi ya da görevlisi olunmaz!!! TAVSİYE ETMİYORUZ!!!
Konaklama Tarihleri : 19 / 07 / 2013 - 19 / 07 / 2013
Zeytin ağaçları arasında ve denize 1 dakikalık yürüme mesafesinde olan bu işletmede nişanlımla geçirdiğim 3 günlük tatil çok keyifliydi.Kaldığmız çadırdan kuş cıvıltısıyla uyanmak ve çadırın kapısından dışarıya çıktığımızda hafif bir rüzgarla oynayan zeytin dallarını görmek çok güzeldi.Kaldığımız çadır temiz ve ferahtı.Denizde ayılmak ve muhteşem bir kahvaltı ile güne başlamak. Yemekleri, özellikle zeytinyağlı mezeleri ve tatlılarını mutlaka deneyin.Sahibi ve çalışanları işlerini severek yaptıkları için çok rahat ettik.Bu senede grup olarak gitmeyi düşünüyoruz. Assos'a gidecekseniz Assos Club Beyaz'ı tavsiye ederiz
Konaklama Tarihleri : 7 / 06 / 2012 - 10 / 06 / 2012
4.2
4 gunlugune gittigimiz ama tadi damagimizda kalan, her detayi ince dusunulmus huzur veren bir yer. Calisanlari ise cok samimi ve ellerinden geldigince her konuda guleryuzle yardimci olmaya calisiyorlar. Biz cift olarak gittik ama kalabalik arkadas gruplarinin da burayi tercih ettiklerini ve keyif aldiklarini gorduk. Biz cok mutlu olduk ve en kisa zamanda tekrar gitmek istiyoruz. Cok temiz bi yer. Kafa dinlemek, huzur bulmak icin dogru yer. Biz cok sevdik size de tavsiye ederiz.