Hiçbirşey Bulamadık

Listeleniyor...
×
Residence Panion Park, Güzelçamlı Kuşadası
Cumhuriyet mah. Murat sok. no. 7 Güzelçamlı - Kuşadası / Aydın +905418831759 Harita
4.7 / 9 Yorum

Residence Panionpark, Kuşadasına 18 km. uzaklıkta, Güzelçamlı beldesinde, milli parkın hemen eteğinde, trafiğin olmadığı, dağ ve denizin arasında, deniz ve milli park plajlarına 1 km. mesafede, 3 dönüm bahçe içinde 2 kat ve 1 çatı katından oluşan, 14 odalı, lobi, zemin teras, panaromik çatı teras, 77 m2. havuz, havuz bar ve kafeterya, bahçede huzur köşeleri, restaurant ve snack bar, milli park ve plajlara ücretsiz servis ve wi-fi , internet hizmetleri olan doğa içinde şirin bir otel.

Akşam yemeği istek üzerine set menü olarak hazırlanıyor. Havuz başı barbekü günleri, et ve deniz ürünleri seçebilirsiniz. Odalar 18 m2. net + banyo büyüklüğünde olup, merkezi klima, soğutucu dolap, banyo konforu, saç kurutma, balkon, dağ veya deniz manzarasına sahiptir. Misafirperverlik ve huzur bulacağınız otelde 0-7 yaş arası çocuklar, büyüklerle aynı odada ve ilave yatakta, ücretsiz olup, 8-12 yaş arası için aynı şartlarda % 50 indirimlidir.

Bölgede Neler Yapılır, Nereye Gidilir?

PRİENE ve MİLETOS antik kentleri ve Karina dalyanı,balık restoranları:35 km.
Milli park ormanı ;yaban domuzları,Egenin en temiz plaj ve koyları.
Günlük tekne turları;Samos adası ve milli park ormanı arasındaki boğazda,koylarda yüzme ve yemek molası.
Bafa gölü,manastır harabeleri ,nefis göl kefali -restoran ve kafeler:70 km.
Kuşadası; alışveriş çarşıları,pazarlar,barlar sokağı,hareketli gece hayatı:18 km.
Efes antik kenti ve Meryem ana evi ziyareti 35 km.
Şirince ;Eski Rum köyü:50 km.

Daha Fazla
1 Ocak / 31 Aralık
Müşteri Yorumları
4.7 / 9 Yorum
Tertemiz, huzur dolu bir ortam. Gerçekten dinlendiğimizi hissettik. Çocuklar havuzdan çok keyif aldılar.
Ormanın ve denizin buluştuğu, Güzelçamlıya ilk kez gittim, iyiki gitmişim, eşsiz güzellikte bir doğa.Otel konum itibari ile çok güzel bir noktadada, sessiz sakin bir tatil arıyorsanız gidebileceğiniz, güzel bir alternatif Panion Park,
Küçük, temiz, sakin, kafa dinleyeceğiniz, mis gibi deniz ve orman havası alacağınız, esintili sevimli bir ev. Ev çünkü kendinizi evinizde hissediyorsunuz. Sahibi Bülent bey ve çalışanları çok ilgili, sıcak, ellerinden ne geliyorsa yapmaya her an hazırlar. 9 günlük bir konaklama sonrası ayrılması zor gelen ve şiddetle tavsiye edilen yer.
Merhaba Çok beğendiğim temizliği , tertip düzeni ve ilgi alaka ile aile ortamı sıcaklığında her zaman tercih edeceğim bir yer..
Bodrum tatilim öncesi uğrayıp ailemle bir gün kaldım. Otel sahibi ve personel iiyi niyetli ve titiz. Otel temiz ve kendine özgü.. Çevre bozulmamış, dilek yarım adası nefis. Gidin, kalın sürpriz yaşamazsınız.
panion park, doğanın içinde harika bir yer.. denize, milli parka, efese, kuşadasına ve daha bir çok turistik yere çok yakın olması aynı zamanda sessiz sakin bir ortam sunması tatilciler için bulunmaz bir fırsat. Eşimle çok memnun kaldık en kısa zamanda tekrar gelmeyi düşünüyoruz. otelde kullanılan herşey birinci sınıf ve en önemlisi bülent bey ve çalışanlarının güleryüzlü hizmeti kendinizi evinizde gibi hissetmenize neden oluyor.
Bir Çiftin Kafa dinleyeceği çok mükemmel bir yer. Sahibi Bülent bey harika bir evsahipliği yapıyor. Milli Park'a yakın olması büyük avantaj doğanın ve denizin buluştuğu harika bir bölge. Kısa süre içinde çok popüler olacağına inanıyorum. Biz Ankara'da yaşadığımızdan sık sık gelemiyeceğimzden dolayı üzülüyoruz ancak, her fırsatta gelmeyim planlıyoruz biz BEK çifti olarak. Kesinlikle tavsiye ediyoruz gelin görün kararını siz verin...
Kafa dinlemek için mükemmel bir yer. Sahibi Bülent bey harika bir evsahipliği yapıyor. Milli Park'a yakın olması büyük avantaj. Kısa süre içinde çok popüler olacağına inanıyorum. Ben İzmir'de yaşadığım için her fırsatta gitmeyi planlıyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
güzel bir otel ,tam kafa dinlenecek yer ,personel güler yüzlü ve temiz çok memnun kaldık .Fiyatlar uygun
Yeni yorum yaz
( 0 ile 5 arası )

Your comment sending. Please wait.
Yorumunuz gönderildi. Onaylandıktan sonra görüntülenecektir.
Rezervasyon
Fiyat Gör, Hemen Yer Ayırt
Sevgili Küçük Otel Dostu
Otelimizin sayfasına hoş geldiniz. Bu sitede otelimiz hakkında her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Ayrıca konuk yorumlarını okuyabilir ve siz de yorum yapabilirsiniz. Herhangi bir sorunuz veya rezervasyon talebiniz olursa bilgi formunu doldurup bize ulaşabilirsiniz.