Butik Otel Yönetimi Micro MBA Programı

Bu Sayfa 5539 kere görüntülendi

Eklenme Tarihi : 14.01.2016 10:51

Butik Otel Yönetimi Micro MBA Programı

Herkese Merhaba,

İlkini kaçıranlar için yeniden Butik Otel Yönetimi Micro MBA Programı başlıyor.
Şahsen kendim gözlemci olarak katıldığım ve şiddetle tavsiye ettiğim bir program.

Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi ve Vatel International Business School iş birliği ile Kadir Has Üniversitesi Haliç Yerleşkesi içinde bulunan Vatel İstanbul bünyesinde yapılacak Butik Otel İşletmeciliği Sertifika Programı, otelcilik ile ilgili temel bilgileri içeren bir çalışmadır.
Otelin içinde olup bitenin anlatılması ve anlaşılması için hazırlanmış bir temel eğitim programıdır.
“Otel inşaatını bitirdik, ancak soyunma odası yapmayı unutmuşuz”.
Ailesi veya kendisi otelciliğe adım atmaya karar vermiş insanlar için, rehber niteliği taşıyan bir eğitim.
Otel nedir, nasıl yönetilir, uluslararası standartları nasıl olmalıdır, operasyon sözcüğünden ne anlamalıyız…
Aklınızdaki soruları toplayıp gelebileceğiniz bir eğitim… Elbette, VATEL’de!

Butik Otel Yönetimi Micro MBA Programı
13 Şubat 2016 - 12 Mart 2016
1. Gün
Otel Operasyonu
Uluslararası otelcilik kavramları, otelin bölümleri ve bölümlerin görevleri, bölümlerde çalışanlar, pozisyonları ve otelcilik hikayeleri...
Odalar: Ön büro ve Kat Hizmetleri ve ilgili alt birimler
Odalar bölümü yani ön büro, kat hizmetleri ve bunlara bağlı alt birimler. Nerede bulunurlar, ne yaparlar, nasıl yapmalılar...

2. Gün
Yiyecek ve İçecek hizmetleri
Otelcilikte fark yaratmak için en uygun bölüm! Ama otelcilerin başını ağrıtan, yönetilmesi ve de kar ettirilmesi en zor bölüm, inceliklerine bakalım…?
Cost Control / Satınalma Yönetimi
Food Cost artık neredeyse Türk oldu, en önemli maliyetlerden birisi adım adım sipariş, satınalma, kabul, depo, depo çıkış, netleme çalışmaları, reçeteler maliyetler ve gelirler… Bunlara birlikte bakacağız!

3. Gün
İnsan Kaynakları ve Otel İçi Eğitim
Otelciliğin en yüklü maliyeti. Adam mı çıkartalım, elimizde ki adamları “Misafir Deneyimini” zenginleştirmede kullanıp, rekabet gücümüzü mü artıralım? Eğitelim, eğitelim..!
Bütçe Analizi
Yaptıklarımızın anlamı, bütçeleme, hedefleme, sonuçlar ve bu sonuçların değerlendirilerek operasyonel yol haritasının çıkarılması.

4. Gün
Revenue Management
“Çok çalışma akıllı çalış” sözünün otelcilikte ki karşılığı Revenue Management. Bu terim de Türkçeye bu şekilde girip kaldı. Akıllı bir fiyat politikası için bilinmesi gerekenler… Dağıtım kanallarının güncellemesi, ve çok daha fazlası.
Satış ve Pazarlama
Ziyaretçi profillerimizin bölümlenmesi, hangi millet ne ister, buna uygun hizmet ve ürünlerin yaratılması ve misafir grubumuza tanıtılıp satılması. AIDA formülü.

5. Gün
Servis Kültürü
Kültür, beraber birşeyler yapmaktır. Otelciliğin temel hizmet değerleri, bunların tanımı, anlatılması, tanıtılması ve sistemleştirilmesi.
İkna sanatı
Kararsız ve negatif üst düzey yönetici ve birimleri nasıl kazanırsınız? Reddi başarıya dönüştürmek; “Hayır”ı önce “Belki” sonra “Evet”e çevirme sanatı…
Program Tarihleri
Eğitim programı 13 Şubat - 12 Mart 2016 tarihleri arasında her Cumartesi saat 09:00 – 18:00 arası olmak üzere toplam 5 hafta olarak belirlenmiştir.

Katılım Ücreti: 4.000 TL + %8 (KDV)’dir.

Program Koordinatörü
Ali Doğan ÇAMAK 0549 598 48 38
a.camak@vatel-istanbul.com.tr

Yer:
Kadir Has Üniversitesi
Kadir Has Caddesi, Cibali / İstanbul 34 083
Tel: 0212 533 57 65 / 12 18 Fax: 0212 533 65 15