Elika Cave Suites'in öne çıkan özelliklerinden biri, toplamda 25 kaya odadan oluşması ve her odasının ayrı bir konsepte sahip olması. 25 odanın her biri doğal yapısı korunarak inşa edilmiş. Odaların içerisinde yer alan antika eşyaların her biri odanın konseptine göre özenle seçilip tarihi bir atmosfer yaratılmış. Otel içerisinde yer alan Restoran’da Elika Cave Suites in tecrübeli şefleri tarafından hazırlanan Türk ve dünya mutfaklarından seçilmiş çok özel Elika lezzetleri, tarihi yolculuğunuzda size eşlik ediyor. Yine otel içerisinde özel tasarlanmış No 10 lounge ve barında özel reçetelerle hazırlanan kokteyller ve seçkin içecekler sizleri bekliyor…

Elika Cave Suites, çok sayıda restoran, mağaza ve gezilecek ören yerlerine sahip Göremeye 4km uzaklık yer alıyor. Sarp kayalardan oluşan ve muhteşem manzaralara sahip Ortahisar Kalesine de birkaç adım uzaklıkta yer alıyor.

İlave ücret karşılığında, havaalanlarına çift yönlü transfer olanağı mevcut. Konuklar, turistik gezilere de katılabilirler. Sıcak hava balonu, ATV ve binicilik turları da düzenleniyor.Ücretsiz olarak gazete servisi ve amenity sunulmakta. Wifi ücretsizdir.

Bizi instagram'da takip edin! kucukoteller

Elika Cave Suites, Ortahisar Ulaşım ve İletişim Bilgileri

%15 üye indiriminden faydalanmak için Bu oteli sitemizden bulduğunuzu söylemeyi unutmayınız. Teşekkür ederiz.
Açılış Tarihi : 1 Ocak

• Kuru Temizleme
  • Mini-bar
  • Oda servisi
  • Oda temizlik servisi (günlük)
  • Park alanı

1 Değerlendirme Üzerinden Aldığı Puan

Sayfası 6356 kez ziyaret edilmiş

Promosyon

Mutlu bir evliliğe adım attığınız ilk günlerin çok özel ve kusursuz olması gerektiğini Elika Cave Suites olarak cok iyi biliyoruz. Bu mutlu gununuzde sizleri en iyi sekilde agirlamaktan memnuniyet duyacagizi belirtmek isteriz. Birbirinden özel ve farklı süitlerimiz balayınızı mükemmel kılmak için özenle tasarlandı.

Mutluluga adim attiginiz bu anda sizlere ozel olarak uygulayacagimiz Balayi Paketi asagida bilgilerinize sunulmustur;

* Konaklama ve tum extra harcamalarinizda ( Yemek, Icecek, Minibar) %10 Indirim.

* Aktivitilerde ( Bolge Turu, Balon, At Turu, Atv...) %10 Indirim.

* Havaalanindan karsilama. %10 Indirim.

* Odaya sampanya ve meyve tabagi.

* Balayi oda suslemesi.

* Odaya ucretsiz kahvalti ve gazete hizmeti.

* No:10 Restaurant &Lounge& Bar da unutulmaz aksam yemegi rezervasyon onceligi.

* Erken giris ve gec cikis imkani.

Elika Cave Suites, Ortahisar için görüşünüzü paylaşın

* Lütfen Yalnızca Bu Tesiste Konakladıysanız Yorum Yapınız...

Elika Cave Suites, Ortahisar Tüm Yorumları

5.0 / 5 - 1 Yorum :
5.0
Mayıs 2015'te eşim ve küçük oğlumla birlikte Elika Cave Suites Otel'de kaldık. Ben hayatım boyunca böyle muazzam misafirperverlik görmedim. Sanki otele değil de çalışanların evine gitmiştik. Bizim her ihtiyacımızı ve hatta fazlasını biz daha düşünmeden düşünüyorlardı. Hatta bizi o kadar hayrette bıraktılar ki çıkarken akrabalarımızdan ayrılıyor gibi olduk.

Otelin yamaçtaki sokaklardan oluşan konumu muhteşemdi. Kendimi bir antik kentin sokaklarında geziyor gibi hissettim. Dekorasyonu ise çok ince detaylar düşünülerek hazırlanmış ve çok şıktı. Gözümüzü etraftaki objelerden alamadık. Tam bir ev konforunu da yaşattı bize. Ayrıca Otelde hiçbir odanın, hiçbir köşenin birbirine benzememesi de keyif alınabilecek sayısız yer yaratmış.

Yemekleri çok lezzetli, kaliteli ve görsel olarak da resim gibi güzel hazırlanmıştı. Orada yemek yemenin tadına vardık. Şefin özel ikramlarını da unutmayacağız...

Tarihin kokusunu hissetmek ise bize ve küçük oğlumuza çok keyif verdi. Duvarlarda yüzlerce yıl önce orda yaşamış insanların ellerinin değdiği yerleri inceleyip, keşfetmeye çalışmak çok güzeldi.

Elika Cave Oteli döner dönmez tanıdığımız herkese tavsiye ettik ve biz de tekrar gitmeyi dört gözle bekliyoruz. Kapadokya'ya gitmek isteyen herkese de içten şekilde tavsiye ediyoruz.