Erkanlı Country Hotel

Çatalca Yolu Üzeri, Ortaköy-Silivri / İstanbul
Editörümüz tarafından onaylandı

Erkanlı Country Resort, geniş bahçeler içinde yer alan, kendi spa ve binicilik tesislerine sahip bir aile otelidir. Bir zamanlar gerçekten bir hobi olarak başlayan bu iş, zamanla büyük bir ticari işletme haline geldi. Başlangıçta, çocuklarımız ve o zamanlar 3 at ve bir köpek olan hayvanlarımızla birlikte daha az stresli, daha sağlıklı bir yaşam sürmek için İstanbul'un gürültüsünü ve kirliliğini geride bırakma arzusuyla taşraya taşındık.

1992 yılında, bir kır evi inşa etme hayalimizi gerçekleştirmeye koyulduk ve temel altyapıyı planlamak, evi, ahırları ve bahçeyi tasarlamak için gerekli görevlere başladık. Suyu ve elektriği olmayan bir tarım arazisinde yavaş yavaş hayalimizdeki evi inşa etmeye başladık. İlerleme her zaman kolay olmadı, ancak Yavuz'un mühendislik eğitimi, pratik zekası ve sıkı çalışması ile benim tamamlayıcı tasarım becerilerimin birleşimi sayesinde kısa sürede bir aile evinin, ahırın ve 10 atlık ahırların gururlu sahipleri olduk. Kendimize atları eğitebileceğimiz küçük bir açık alan da yaptık, ancak kısa süre sonra kışın binmek için kısmen bizi soğuk havadan koruyacak, kısmen de atların killi toprakta sağlam bir zemin bulması zor olduğu için üstü kapalı bir maneje ihtiyacımız olduğunu fark ettik. Proje geliştikçe, diğer şeylerin yanı sıra bir yüzme havuzu da eklendikçe arkadaşlar ziyarete geldi ve sık sık kendi atlarını bizimle birlikte ahıra koyma isteklerini dile getirdiler. Bu düşünceyle, dünya standartlarına uygun kapalı bir yönetim binası inşa etmeye ve binicilik işini ticari bir işletme olarak kurmaya karar verdik. Binicilik kompleksinin bir parçası olarak daha sonra büyük bir açık hava maneji ve rustik kafe bar ekledik. Binicilik işletmesi şu anda 15 yılı aşkın bir süredir faaliyette ve genç atları 'kırmak' ve eğitmek için padoklar, bir yürüyüş makinesi ve kapalı bir ciğerleme arenası ekledik.

Erkanlı Country Hotel

Ev Sahibinden Not

Tesisimizin sayfasına hoş geldiniz. Bu sitede hakkımızda hakkında her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Ayrıca konuk yorumlarını okuyabilir ve siz de kaldıysanız olumlu veya olumsuz görüşlerinizi yazabilirsiniz. Herhangi bir sorunuz veya rezervasyon talebiniz olursa bilgi formunu doldurup bize ulaşabilirsiniz. İyi Tatiller...
5.0 · 2 yorum
Giriş
Çıkış
Misafirler
2 misafir
Tesisimiz yılın her günü açık

Bilmekte Fayda Var

Ziyaretçi Yorumları

Kıvanc Sert
· Harika
Kendi eviniz gibi gidebilirsiniz çok iyi tesis ama çalışanlar daha iyi bunu belirteyim. Burçin hanım, Recep bey, Bahtiyar Bey at binmede Murat bey hepsi 40 yıllık müşteri gibi karşılıyor sizi doğa ve atlar harika fiyat performans
Merve Ozen
Öncelikle şunu belirtmek isterim doga, yeşillik gercekcekten harika ötesi bayıldım ancak havuz ve jakuzi için aynı seyi soyleyemiycem biraz bakıma ihtiyacı var lavoba lambaları yanmıyor yanlız şunu anladımki bir tesiste calışan kişinin böyle ufak tefek aksaklıkları görmemenizi saglayabiliyomuş ben gercekten öncelikle Bahtiyar bey diye bi calışan var kendisine burdanda teşekküretmek istiyorum işini cok severek yaptıgı okadar belliki her halde orda önümüze taş düşse önemsemiycektik keşke hepsinin ismini tek tek sorup burdan belirtseydim bizim gittigimiz tarih 08.07.2019 tarih ogün orada calışanlardan belli olur sanırım At binmedeki arkadaş sanada teşekkürederim yetkililerin bu arkadaşlara olan teşekkürleri dikkate almasını dilerim. Ancak danışmada duran bi bayan arkadaş vardı diger calışanların okadar ilgi ve güler yüzünden sonra biraz soguk ve sert geldi ancak genel olarak iyiyidi...